Eerste week Australië - Reisverslag uit Margaret River, Australië van caspyentinky - WaarBenJij.nu Eerste week Australië - Reisverslag uit Margaret River, Australië van caspyentinky - WaarBenJij.nu

Eerste week Australië

Door: Caspara en Tineke

13 Oktober 2013 | Australië, Margaret River

Hallo allemaal!

Hier dan ons eerste blog. Na een vermoeiende vliegreis via Dubai kwamen we na 26 uur reizen aan op het vliegveld van Perth. Hier werden we opgehaald door twee dudes van de Ozi Inn. Hier zijn we drie nachtjes gebleven en in de tussentijd hebben we Perth verkend en een auto gezocht. En.. gevonden! Maar het bleek wel een heel avontuur te zijn. Van de bakcpacker's car dealer, naar een private seller, naar een automonteur, die ons uiteindelijk vrijdagochtend zijn autosleutel in de handen drukte. We hebben nu een beeldige Ford Falcon Futura sedan genaamd Li'l Ol' Darwin! Deze prachtige auto is donkergroen met een roze streepje en rijdt (voortreffelijk).
Die vrijdag zijn we via Fremantle, Woodman point en Bunbary afgezakt naar Busselton. Hier zijn we twee nachtjes in een motel gebleven en vanmorgen hebben we een heuze walvissentocht gedaan, waarbij we 2,5 uur een heerlijke boottocht hebben gehad waarbij we een stuk of 8 verschillende bultruggen van dichtbij hebben gezien.
Vanmiddag zijn we via Yellingup doorgereden naar Margaret River en hebben we uiteindelijk, na alle hostels en motels gevraagd te hebben, aan de kust een heerlijk hotelletje gevonden (met WIFI!!!!!!!). Morgen begint dan het echte werk, en vertrekken we naar ons onderzoeksreservaat bij Manjimup.
Dit was het voor nu, enjoy de foto's voor een beeld van onze belevenissen. Geniet van de pepernoten en het koude weer, terwijl wij verbranden in de zon. We weten niet wanneer we weer internet hebben, maar jullie horen van ons!

See ya later mate! No worries..

• 13 Oktober 2013 - 17:38

Tessa:

Leuuuuk :)!! Veel plezier met al jullie avonturen :)!!! Liefs xxx

• 13 Oktober 2013 - 20:25

Annick:

Wat gaaf allemaal! Het is vast super leuk voor jullie, aan de foto's te zien! Veel plezier verder en groetjes van Fam. Huurman...

• 13 Oktober 2013 - 22:08

Maria:

Een mooi begin meiden! Ben stikjaloers op jullie walvis tocht. Zoiets staat al een tijd op mijn lijstje. Veel plezier!